Mgr. Lea Liberdová

Třídní učitelka

Oficiálním vzděláním jsem prvostupňová učitelka, absolvovala jsem také Waldorfský seminář u pana Zuzáka. Působím na zdejší škole a zároveň ve waldorfském školství devátým rokem. Mou ambicí je dětem předávat dovednosti … Číst dál

Mgr. Jarmila Burýšková

Třídní učitelka

Učím od devatenácti let. Nejprve jsem byla učitelkou ve školce, po dvou letech jsem se stala učitelkou na malotřídní škole a zároveň jsem dálkově studovala na fakultě v Brně. … Číst dál

Mgr. Lenka Kettnerová

Třídní učitelka

S waldorfskou školou na Dědině jsem svázána od jejích počátků, nejdříve jako matka a posléze jako pedagog. Na škole jsem většinu času pracovala a pracuji jako třídní učitelka. … Číst dál

Mgr. Ing. Pavla Bejšáková

Třídní učitelka

Na Dědinu jsem nastoupila před 8 lety jako třídní učitelka. Rozhodla jsem se změnit profesi po té, co jsem byla mocně oslovena waldorfskou pedagogikou a filosofií svobody Rudolfa … Číst dál

Jana Vyskočilová

Třídní učitelka

Principy waldorfské pedagogiky mě oslovily před 25 lety v Akademii Tábor. Hledala jsem následně souvislosti v mém vlastním životním příběhu a odpovědi na otázky: Kdo jsem? Odkud jdu? … Číst dál

Ing. Hanka Veselá

Vychovatel

Už od dětství ráda pobývám venku, tvořím a hledám nové způsoby pro tvoření. Baví mě trávit můj čas s dětmi, obohacuje mě jejich fantazie a kreativita. Proto jsem … Číst dál

Mgr. Kateřina Kotačková

Učitelka Aj

Na waldorfské pedagogice mě zajímá její propojení s antroposofií, pohled na dítě v jeho celistvosti, vnímání potřeby umění od raných fází dětství až do dospělosti, svobodné učení, barvy, … Číst dál

Mgr. Milena Hosenseidlová

Učitelka Aj

Po běžném studiu PedF UK a mateřství jsem se k waldorfské pedagogice dostala takzvanou náhodou, ale poháněla mě i situace mých vlastních dětí, kterým tehdejší státní systém nemohl … Číst dál

Hana Štěrbová

Učitelka

Učitelkou na waldorfské škole jsem proto, že waldorfská pedagogika umožňuje učiteli podporovat celkový rozvoj osobnosti dítěte, jeho myšlení, cítění a vůli.

Mgr. Martina Dbalá

Učitelka Nj

„Sledovat dítě, jak roste, je posvátné i prosté. Být nablízku jeho snům a krásu přidat k dnům rozpuku a růstu.“… Ráda se dívám, jak děti rostou a zrají. … Číst dál

Mgr. Nathalie Van Zupthenová

Asistentka pedagoga

S waldorfskou pedagogikou jsem se poprvé setkala v 5. třídě, když jsem se stala studentkou waldorfské školy. Prostředí této školy mi nabídlo pocit bezpečného zázemí, kde jsem opečovávaná … Číst dál

Martina Sochorová

Asistentka pedagoga

Na waldorfském vzdělávání mě oslovil hluboký zájem o všestranný rozvoj osobnosti dítěte (člověka) a prožitková pedagogika.